Det är någonting med prickar.......
.
......som gör att man blir glad!!
.
Så fort jag skymtar något prickigt så dras blicken dit.
Eller "jag går igång på det"(!!!!) som Ernst brukar säga ",
.
Den här 'sommar-ängeln' fick en klänning & hatt av det alldeles underbara nyinköpta ljusgrå tyget med vita prickar. Och tänk, när hon stod där så såg hon så himla somrig ut, så det flög dit en liten fjäril o satte sig på hennes vinge *blink*blink*
inhandlat dessa underbara Latte-muggar från Green Gate.
Tänk vad kaffet kommer smaka bra!!!
Och titta vilka ljuvliga 'kompisar' (!!) muggarna har!
Men dom får vi sukta efter ett tag till =D
_____________________________________________________________
Lite pyssel varje dag blir det för min del. (Jag kan liksom inte låta bli!!)
Lite pyssel varje dag blir det för min del. (Jag kan liksom inte låta bli!!)
Här har jag gjort några Hjärt-brädor
______________________________________________________
Ljuvliga vita crocus i kontrast mot snöhögen utanför köksfönstret.
Men visst sjunker snön en liten bit varje dag!?! Härligt!!
Jag brukar ju 'tjata' om vad mycket vackert naturen bjuder oss på!
Ja menar, titta bara på dessa små ludna 'varelser'!!
Ja menar, titta bara på dessa små ludna 'varelser'!!
En till liten 'Kisse' som älskar att sitta i köksfönstret o spana på småfåglarna.
Vi har fågelmaten i trädet ni ser, så hon har verkligen 'första parkett' =)
Jag försöker att ta till vara på vardagens små glädjeämnen, och att inte ta för mycket för givet.
Som t ex att våra vackra barn får vara friska & starka.
Och att jag har en familj som jag älskar & som älskar mig.
.
Var rädda om er, & njut av livet.






