måndag 22 juni 2009

Hallå igen vänner!
Jaha, ny vecka, nya tag.....
3 veckor kvar till semestern, bara att gni på ett tag till =)
Hoppas att ni hade det bra över midsommar. Vi var i Odensbacken hos svågern/svägerskan & blev bortskämda med sill, färskpotatis, nubbe, lekar, midsommarstång mm &
fint väder!!! Jo, faktiskt!!! TACK Morgan & Birgitta (& alla ni andra) för en trevlig helg!
___________________________________________________________
Den här "rödhättan" flyttar hem till min andra svägerska i dag.


Här har vi 2 ängladamer till i bomull, spets & linne.

6 kommentarer:

  1. Jag har också 3 veckor kvar till semestern...och för första gången ska jag ha 5 veckor i sträck...ska bli underbart! =)

    Och fina änglar visar du som vanligt...hon med hatten är en favorit från min sida.. =)

    Hoppas du får en härlig och solig vecka!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  2. Åhhhhhh! Hjälp vad fint! (förlåt att jag tjatar om det) ;)

    Får jag fråga vad du tar för en sådan ängel som hon som håller i hjärtat? Pris + frakt.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Tjejerna hos oss tackar för "flirten" :)

    Guud så underbara änglar du gjort och prinsessan, jessus kan inte förstå hur du "pillar" ihop den.

    Tröttis är jag sååå intresserad av, kan man få han/hon i rosa luva och kudde, såg att "sessan" hade samma tyg men rosa..den skulle passa in i mitt sovrum då :)

    Jag börjar oxå semestern om 3 veckor, men den som väntar på nåt gott...Kram/annika

    SvaraRadera
  4. du är ju så duktigt på dessa fina änglar,
    kram

    SvaraRadera
  5. Hej oj vad fina vad kostar änglarna?

    SvaraRadera
  6. Vilka fina änglar, supermysiga!

    MVH ylva

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...