lördag 19 september 2009

Men hallå där ute =)
Nu är jag ganska glad......
Vad roligt med så många kommentarer i min lilla utlottning!
Känns lite hedrande att ni ändå är så många som kikar in & följer min blogg.....
EN STOR KRAM VILL JAG GE ER ALLIHOPA!!!
Ger verkligen inspiration till att forsätta (jag hade ju iofs inte tänkt sluta blogga men ändå!!! ^^, )


Japp, här har vi lite nya "flickor"
Fick en beställning från en bok, & här ser ni min tolkning!
Sedan har jag sytt en 25-årspresent från en farmor; en alldeles egen skyddsängel.


Här kommer ytterligare några änglaflickor


_________________________________________________

I dag har Ebba & jag gjort något vi båda är ganska bra på;
shoppat!!!!!
Vi fick med oss lite av varje hem i kassarna, slog bla till på det här supersnygga bordet från Nice.
Har spanat på det ett tag, & nu så var det äntligen dax!

(bild lånad från Nice)





Har även "unnat" mig dessa
snyggingar från Vagabond!!
I bland är det som att vissa saker liksom bara fastnar på näthinnan

(någon som känner igen sig??!!??!!)
Provade dessa för ett par veckor sedan........
....... & i dag blev jag med stövlar ^^,










(bild lånad från Nilson)



Ha det bra vänner, vi hörs snart igen!
Kram Malin ^^,
_________________________________________________

9 kommentarer:

  1. Åh vad fina flickor.. man vill ha allihop..

    Och vad snyggt du har shoppat, både bordet och stövlarna..

    Ha nu en riktigt bra natt och söndag..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Men oj! Här händer det grejer må jag säga:)
    Fina flickor, snyggt bord och myyyyycket snygga stövlar. Det är du väl värd!

    Kram Cajsa

    SvaraRadera
  3. Åh va många fina damer du sytt... =)

    Ja det var ett snyggt bord, och stövlarna var skitsnygga...helt i min stil... kan dock aldrig köpa stövlar, finns inte så vida skaft för mina feta vader..*grr*

    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  4. Jag hittade hit igår för första gången.

    Nu är det söndag morgon och jag är här igen.

    Jag måste säga att jag är mållös över alla underbart vackra änglar.
    Menar du att du syr dessa på egen hand?

    Jag är mäkta imponerad måste jag säga.

    Ha en alldeles underbar söndag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Begriper inte hur du hinner göra så mycket fint! Dessutom är det där bordet otroligt vackert och stövlarna snygga. Vilken lyckovecka! :o)

    SvaraRadera
  6. Jag är ju helt käääär i alla dina alster, hönan med ägget, fåglarna, dockan i baggy jeans (jag!) och alla de andra alstren, hoppas det är ok att jag lånar bilder och visar mina lsare, jag länkar naturligtvis tillbaka hit och skriver att de går att beställa av dig. Hör av dig om du misstycker! Kram

    SvaraRadera
  7. Vad härligt med lite shopping!
    Fina saker du hittat!
    Och de olika änglarna är ju SÅÅ fina, som vanligt med allt du gör!
    Ha en bra vecka!
    /Sari

    SvaraRadera
  8. Jösses, det var många sköna damer det! Och vilken härlig shopping sedan. Gillar både bord
    och stövlar. Mmm nu suger det i min shopping nerv oxå.
    :-)

    SvaraRadera
  9. Här händer det saker, både med shopping och skapande. Jag känner det ju som att jag riktigt ligger på latsidan i jämförelse.
    Skönt att höra att det finns fler som tror att de vi älskar har vi alltid nära oss, på något sätt..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...