onsdag 9 september 2009

Men jösses.... kolla!!!!
Nu har jag passerat 10000 besökare..... de e ju inte klokt!!!!!
TACK alla ni som kikar in & till er som lämnar ett lite spår.....
Det är så himla kul & uppmuntrande =)


Ja, nu är det så här att jag tänkte ha en liten utlottning med anledning av detta.
Ska "klura" på det i helgen & återkommer om det.
_________________________________________________________
Här är lite av senaste helgens alster:

Själv tycker jag mest om dom här hjärttavlorna som dom är, lutade mot väggen på tex en hylla.


Men det går även att få med upphängning av grovt snöre, lite lantligt. Eller med spets a la shabby chict!

Det var allt för idag. Men jag återkommer, räkna med det =)

17 kommentarer:

  1. Hej!!

    Ja de är för söta med de stora kuddarna!!

    Tavlorna gillar jag med, gillar den med snöre!!

    Ha det goyy vännen, kram Camilla.

    SvaraRadera
  2. Tycker om plattor men den med grov snöre lockar mig mer. Smaken som backen =)
    Fina änglar!

    SvaraRadera
  3. Jag räknar med att du återkommer ;-)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  4. Mitt nästa projekt blir nog att sy en tröttis. Hjärtan är ju aldrig fel. Få se vad du hittar på härnäst! :o)

    SvaraRadera
  5. Hjärttavlorna är SÅÅ fina!
    Dem gillar jag verkligen!
    Ha en bra dag! /Sari

    SvaraRadera
  6. ...och du är värd alla 10 000 besökare flera gånger om!! Ärligt!
    Det är fantastiskt att få njuta av dina vackra alster som du skapar och visar här på bloggen.
    Så fint, så fint...

    Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  7. men åå så fina hjärt tavlor så fina
    önskar dig en trevlig helg
    kramis

    SvaraRadera
  8. Så fina tavlor!! Tröttisarna med dom stora kuddarna är helt ljuvliga!!

    SvaraRadera
  9. Superfina saker!! =) Kul att hitta till din fina blogg...

    Hjälp!!! Ang mössan så har jag har inte satt något pris än...ti-hi...Hade tänkt att dekorera dem lite med!! Återkom gärna!! =)

    Önskar dig en underbart mysig kväll...med mycket mys och bus!! kramelikram Malin

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Änglar ja visst finns dom.
    Dina är jätte fina,önskar dig en trevlig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. Jättesöta hjärt tavlor och dina Tildor är såå söta. Du är nog den mest kreativa person jag "träffat". Inspirerande att hälsa på hos dig.
    Hoppas helgen är bra.
    :-)

    SvaraRadera
  12. Vilken helt underbar sida...jag är helt "såld"! Min favvosida helt klart!!!
    Jag kommer garanterat på fler besök...=)

    SvaraRadera
  13. Kvällens SMILE får jag från din änglerna! dom är sååååå söt!

    SvaraRadera
  14. Kan bara hålla med alla andra....de är såååå supersöta/ Annika

    SvaraRadera
  15. Ja, tänk att världen är så liten ibland!
    Att både du och jag känner U!
    U berättade nämligen om någon som gör så fina saker, bland annat hjärtan med vingar. Sedan såg jag ett sådant hjärta på din blogg och började fundera om det kunde vara du! Kul!
    Ha det så bra! /Sari

    SvaraRadera
  16. Så vackra tavlor du har gjort.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  17. Oj, vad du ligger i och pysslar finfina saker! Jag gillade också hjärttavlorna bäst. :-) Själv håler jag på och sprayar för fullt..åker man till loppis och lämnar in en massa saker, så måste man ju se till att köpa lite också. Fniss! Det går ju inte att komma hem tomhänt.
    Tack för snälla ord hos mig, jag tycker också att det är otroligt vad många snälla besökare som passerar ens blogg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...