söndag 11 oktober 2009

Söndag igen.......
....ja ni, veckorna flyger fram.
Jobbade dessutom igår, & då går helgen snabbt kan jag lova.

I dag blir det lite Prinsesstema!!!

En rosa "prinsessbakelse" av spets, velour, chiffong, pärlor mm.!!! Hela 69 cm lång!
Kanske kan vara en bra julklapp till en liten tösabit ^^,


Dessa två "änglasystrar" har nu flygit iväg för att bli julklappar.
Vad roligt att du blev så nöjd A =D

Ha nu en skön söndag, själv tänkte jag lägga mig o läsa.
Snart läst ut Marian Keyes senaste; En förtjusande man.
(Älskar hennes böcker, underbar humor!!!)





5 kommentarer:

  1. Jag förstår inte hur Du kan göra dem så här otroligt fina!
    Det är för mig helt obegripligt!

    Jag själv är totalt usel vid en symaskin.

    Jag kan se denna underbara ängel på Vår äldsta tjejs rum.Ebba 5år.

    Hon är så ROSA som det kan bli och princessa med STORA bokstäver.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ännu fler underbara änglar. Du är fantastiskt duktig! Väldigt fina detaljer också.
    Ha en fin dag
    :-)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag har nu tittat lite mer på din blogg och inspirerats av alla dina fina Tilda-figurer!!
    Hur många har du egentligen gjort!? Helt otroligt vilken mängd!! Jag blir SÅÅ sugen på att göra fler! Faktiskt har jag en till på gång!
    Du hade rätt, det är lite smått beroendeframkallande.
    Dina prinsessor är underbara!
    Ha det bra! Kram Sari

    SvaraRadera
  4. Så fina Tilda-dockor. Någon gång kanske jag tar mig för att göra en själv, men att sy är inte min grej så det tar emot även om jag vill!
    Ha en bra kväll!
    Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...