fredag 23 oktober 2009

Till Kirsten.......
__
.... i Norge, flyttade dessa "jenter" nu i veckan!

_________________________________________________________

Jag måste bara få tipsa om.....
Här hittar ni helt bedårande små möss & andra underbara hantverk.
Jag kommer på mig själv med att bara sitta & LEEEEEE när jag ser dessa delikata små varelser.
Marie, som har bloggen, presenterar filurerna med glimten i ögat.....
.... underbart =D

(Bilder lånade från "Fröken Elsas virkblogg)
____________________________________________________
Japp, D var D......
Nu ska jag gå en runda med dom här grabbarna!
Tycker gott & väl att dom kunde dela med sig av all energi dom tycks ha,
känner att jag skulle behöva ha en rejäl dos.........

................. kanske skulle behövas här oxå!?!?!!!!!

________________________________________________________________
Slutligen...
.....så vill jag tipsa om, (hmm, "tipsdag" i dag tydligen =))
att ni just nu hittar bla detta på min Traderasida.
(klicka här för direktlänk!)


.... & hörni (nu blir det tips IGEN!!!!! =D)
..... ni missar väl inte att
öppnar sin nyrenoverade & betydligt större butik här i Nora i morron!
Väl värt ett besök!
_______________
Önskar Er en Trevlig helg!
----

14 kommentarer:

  1. Hej Malin!

    Tack så jättemycket för tipset till Fröken Elsas virkblogg - så himla roligt att få se alla dessa alster.
    Tänk så mycket kul det finns här i bloggvärlden att njuta av, och inspireras av. Och det gäller i högsta grad din blogg - men det vet du ju. ;)

    Ha det gott och Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  2. Hej igen och tack för titt-in hos mig!

    Butiken jag köpte adventslådan i finns ju som webb-butik också, men jag vet inte om de har just den varan där, men du kan ju kolla.

    Ha de gott!

    www.glindradesign.se

    SvaraRadera
  3. Tack för att jag fick titta in!
    Söta saker du visar.
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Men hur får du till så mycket pysslande vid symaskinen på så kort tid?

    Om jag skulle göra en,skulle ta minst ett år!
    Det där är verkligen inget för mig.Tur att du gör sådana vackra å söta damer att se på.

    Ha en underbar Fredagskväll.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Ja, lite "hundenergi" skulle vara välbehövligt just nu. Är det dina katter, så fantastiskt fina! Jag har haft katt tidigare och jag skulle så gärna vilja ha en nu också.

    SvaraRadera
  6. Just found your blog. The three dolls with bath towels are wonderful! Too cute.

    SvaraRadera
  7. Hej hej. Fantastiskt söta änglar. Fin blogg och många inspirerande bilder. Kramar Camilla

    SvaraRadera
  8. Hej Malin

    Vilka härliga bilder du bjuder på, är en fröjd att titta in till dig!

    Elsas virkblogg är en stor favorit hos mig, hon och Nilla fick mig att börja virka, jag är ännu nybörjare, men det är kul!

    Hoppas du haft en skön helg, tråkigt bara att den går så fort!
    Sköt om dig! Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Underbara skapelser, återigen!!
    Vilka go´a vänner du har i familjen, hundarna och katterna!
    Och mössen är ju såå söta! Tack för alla tips!
    Ha det bra! Kram Sari

    SvaraRadera
  10. Vad mycket fint du gjort nu igen! Härligt med änglarna som har handukar runt håret. Ha en fin dag.
    :-)

    SvaraRadera
  11. Vilka otroligt fina jenter! Ja allt du syr är alldeles alldeles underbart! :)
    Tack för dina snälla ord om min blogg! Jag blev väldigt glad! :)

    Mailsvar kommer lite senare ikväll.

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Hoppas du har det bra idag!

    Det slog mig nu när jag gick in här att du verkar producera så herrans mycket..! Gör du det på heltid eller är det en hobby. Jag är imponerad!

    Ha en fin kväll!

    kram Emma

    SvaraRadera
  13. Du gör så fina Tildor! Och vilka fina djurvänner du har. Mysigt!
    Elsas Virkblogg har jag också hittat och den är så fin! Och smårolig.
    Kram!

    SvaraRadera
  14. soooo fint.. englar, katten och hund... juhu imårgon får vi en valp..... 9 vekor gammal..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...