onsdag 29 april 2009

Välkommen "Sivan"!!
Den här ljuvliga kattflickan bor nu hemma hos oss.....
......& som ni säkert förstår så är vi helt sålda allihopa....

Min vän "M" & hennes dotter "F" ville ha varsin ängel......
....så nu bor dessa två "systrar" hemma hos dom.
Hoppas ni trivs ihop & att "J" inte känner sig utanför!!!! (fniss!) ^^,


I dag hoppas jag att den här rosa skapelsen har hittat hem
till Linda som har bloggen:



Förra veckan flyttade dom här 6 "flickorna" hem till "M" i Mörrum.
Det är så kul att min äglaflickor finns lite varstans i Sverige numera!!!


4 kommentarer:

  1. Japp, hon är framme nu! Passar perfekt i badrummet =0) Tusen tack!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Du är sååå duktik, helt otroligt att du kan få till "sånna" fina änglar! Sivan var en liten goding må jag säga, det är såå mysigt med katter kram och trevlig valborg/Johanna

    SvaraRadera
  3. Men så, det gick ju bra att ändra teckensnitt...kul!
    Visst är det kul att göra sin blogg fin, så man känner sig nöjd och stolt över den... =)

    Vill ha en av dina änglar, måste bara bestämma var den ska få "bo" så jag vet vilken som passar bäst...annars får jag väl ta en av varje .. ha ha.

    Ha en skön 1:a Maj
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  4. Men va fina änglar du syr, helt otroligt!!!!
    och katten va ju riktigt söt!!

    Tittar in snart igen!! Kram Camilla.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...