måndag 30 augusti 2010

.
Ojojojoj......
.
Nu blev det långt mellan inläggen IGEN!!!
.
Så har då Nora-marken gått av stapel för denna gång.
Är MYCKET nöjd med helgen, men oxå ganska mör ",
Ett stort tack till alla som tittade förbi ♥
.
Jag har haft så mycket i huvet senaste tiden, så flera av änglarna jag skapade,
glömde jag helt enkelt att fota!!
Men det här gänget hade jag med mig.

Så oxå dessa långa damer.

Så här har det sett ut i min "verkstad" (köket!!) när jag skapat för fullt.
Grejer ÖVERALLT!!!
Kl. 06.25 i lördags morse var jag på plats vid mitt bord & "dukade upp".

Vi fick ett underbart väder nästan hela lördagen & det var tur det!
För söndagen bjöd på regn, det var bara några stunder av uppehåll.
******************************************
Nu tänkte jag berätta om något riktigt roligt ",
Min goa vän Gittan, som länge pratat om att börja fixa till möbler.
Hon har verkligen rivstartat......
..... & hon slipar & målar så svetten lackar!!
Här nedan ser ni några av möblerna som hon hittills hunnit med.
Jag övertalade henne även att starta en blogg, & här kan ni titta in till henne:

Hon gästade mig vid mitt bord under Nora-marken.
Och hon sålde ALLT (!!!) hon hade med sig!!! Så KUL!!
.
Nu på på lördag är det dax för,
Min skattkammares blogg-marknad.
Då hoppas jag ni har möjlighet att komma.
Jag & Gittan kommer att finnas där.
Och om ni kikar in här, så hittar ni övriga bloggare som kommer finnas på plats.
.
Varmt välkomna allihop!

7 kommentarer:

  1. Det verkar som om ni har samlat ihop ett kreativt och duktigt gäng där hos er. Tittade in hos Atelje Någorlunda och allt var ju hur fint som helst.

    Det kanske är tur att man inte bor i era trakter. ;)

    Kul att det gick så bra för dig/er på marknaden - men konstigt är det ju inte.

    Varma hälsningar!

    SvaraRadera
  2. synt att ja kann inte kommar till din marknad. det ser jätte fint ut. jag älskar dina änglar

    SvaraRadera
  3. Känner igen hur det ser ut på köksbordet eller bordet i vardagsrummet .Trevliga saker du gör,ha det bra Nette

    SvaraRadera
  4. Hallå där MALIN.

    Hoppas allt är bra.
    Jag fattar inte hur du hinner med alla de där "goa tanterna".. :)

    Jag och min man pratar om att åka till Nora.
    Tror nog att det är en riktigt vacker stad.

    Må så gott.
    Jag tänker på dej.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Du gör så sjukt vackra änglar!! Vad använder du till hår? Det ser så mjukt ut:-)

    SvaraRadera
  6. Men åååhhhh..jag blir alldeles hänförd. Ljuvligt, ängligt.....

    På återseende/caja

    SvaraRadera
  7. Jisses så härligt "skaparkök" du har, och Gittans möbler var ju helt underbara, förstår hon sålde dem illa Allt gott till dig min vän <3 Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...