söndag 28 november 2010

.
Hej mitt vinterland!!
.
Ojojoj..... här snöar det för fullt!
Verkar ha kommit mer än ett par decimeter bara sen i går.
Och jag
älskar´t!!!!!!
Vet att inte alla delar min mening,
men det blir ju så himla vackert när naturen ikläder sig sin vinterskrud
.
Var in på Granits hemsida o kikade,
& hittade förstås en massa fint!
Synd att dom inte har web-shop, (än?!!))
Bjuder er på följande urval:


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Som ni kanske märkt är jag lite frånvarande här i 'blogglandia'.
Har ganska mycket att stå i just nu, dels med
som stundar redan nästa helg, 4 - 5 december.
Men oxå på jobbet, då vi har årets mest hektiska månad framför oss.
Jag vill att ni ska veta att jag är jätteglad för era fina kommentarer
Hinner inte skriva så mycket hos ER, men jag lovar att jag är där o kikar
.
Här visar jag några tomtegubbar som blev färdiga i veckan.





Så här ser det ut i min 'verkstad' just nu!!!!

Tur att min underbara familj har överseende med röran,
den är ju ganska tillfällig. Brukar bli så här inför marknaderna!
.
Tusen TACK för era trogna besök & kommentarer här 'hos mig'.
Nu ska jag återgå till 'verkstan'!! ",
.
Trevlig första advent!
.
Kram

10 kommentarer:

  1. Skönt att se röran hos någon annan också ,jättefina tomtar du gjort,ha det bra Nette

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ja, nu är julmarken i Nora inte långt borta!
    Jag var i Gbg i förra helgen och köpte då en likadan glaslåda med zink runtom på Granit-butiken!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Du kommer inte att vara med på någon julmarknad nära Karlstad??? Tycker du gör så fina saker.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Wunderbar, diese Tomtekerle - und so super genäht!! Mal wieder: GROSSES KOMPLIMENT!!,deine Arbeiten sind so toll!!

    Liebe Grüße von
    anke

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj vilka fina tomtar.. En sådan hade ju gärna fått flytta hem till mig..

    Du är flitig i din tomteverkstad..

    Ha nu en fin vecka..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint att se. Bra att du visar vad du ska sälja för då kan ju vi som bor långt bort skicka kompisar att handla. Har kompisar i Järnboås.

    SvaraRadera
  7. Nu blir mamma ledsen......Hon sa till mig igår att beställa en ängel av dig :)
    Men jag förstår dig!! Herre gud, man kan bara inte jobba!!
    Ha det gott och ta hand om dig.
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  8. Älska dina tomtar, speciellt de med grå luva.
    Synd att marknaden är så långt borta, hade varit kul att se dem (och dig:)irl.
    Kramar om...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...