söndag 27 november 2011


Försäljning!

Detta får bli ett försäljningsinlägg.

(Det jag uppger som ordinarie pris är alltså priser jag har vid nybeställningar
Vid nybeställningar tillkommer även frakt.)

Följande alster säljes till 'julklappspriser'
Jag bjuder på frakten inom Sverige!
( I 'julklappspriset' ingår alltså frakten =)

UPPDATERING!! Allt sålt!!
Ev. kommer det lite till före jul. Håll utkik!!

** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Kaninkille
(ca 53 cm.)
Julklappspris 380:- såld
(ord. pris 550:- exkl. frakt)
 
 
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Två st badrocksänglar
(ca 48 cm.)
Julklappspris 295:- / st. sålda
(ord. pris 400:- exkl. frakt)
 
Grå badrocksängel såld.....................Grön badrocksängel såld
 
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Två stycken gråa go'natt änglar
(ca 35 cm.)
Julklappspris 295:- / st. sålda
(ord. pris 400:- exkl. frakt)
Grå med stor kudde såld................................Grå med liten kudde såld
 
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Två stycken beiga go'natt änglar
(ca 35 cm.)
Julklappspris 295:- / st. sålda
(ord. pris 400:- exkl. frakt)
Beige med stor kudde................................Beige med liten kudde
 
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Mörkhårig änglaprinsessa
(ca 33 cm.)
Julklappspris 250:- såld
(ord. pris 350:- exkl.frakt)
 
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Ljushårig änglaprinsessa
(ca 33 cm.)
Julklappspris 250:- såld
(ord. pris 350:- exkl. frakt)
 
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Änglagris med rött band
(ca 23 cm.)
Julklappspris 295:- såld
(ord. pris 400:- exkl. frakt)
 
 
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Änglagris med vitt band
(ca 23 cm.)
Julklappspris 295:- såld
(ord. pris 400:- exkl. frakt) 

Om du hittar något som du vill köpa,
maila mig på

Ha en fin kväll!

Kram Malin♥


2 kommentarer:

  1. Så fina!! Ska nog maila dig. : )
    Ha en skön advent.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Hejsan idag fick jag min Änglagris!!!Så glad jag blev så fin!!!Hängde den i köket!
    Hoppas det kommer mera julklappspriser!!Lite tomtar som håller paket vore inte dumt!!!

    tack än en gång så tacksam!
    Veronica-Mariestad

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...