torsdag 19 januari 2012

Lite ' på gång'!!

I dag kom den nya Pandurokatalogen för våren 2012.
Har kikat lite i web-katalogen, och den hittar du här.
Fanns förstås en del Tilda-nyheter med. Som ska bli spännande att se live
Har fått en del förfrågningar på mailen om jag kommer ha någon mer försäljning här på bloggen.
Och jag har faktiskt lite på gång!
Kommer lägga ut lite smått & gott inom kort, så håll utkik!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Den här älskade lilla fluffbollen har orsakat STOOOOR hjärtesorg den senaste tiden.
Han lyckades bli instängd i en grannes garage i åtta dagar, stackarn.....
(Behöver jag nämna att jag gråtit floder och befarat det värsta =((((
Men igår kväll slutade allt lyckligt, och han blev hittad♥♥
Mager och smutsig, men VÄLBEHÅLLEN.
Det är inte KLOKT vad man älskar dom där små liven♥♥

Kvällen ska nu tillbringas i soffhörnet med ljuvlig, fluffig rödhårig hårboll i famnen.

Kärlek till er alla♥

5 kommentarer:

  1. Kul att få se vad du har på gång. Sååå glad för din och din rödfluffiga vän skull att allt löste sig....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att ni hitta han igen! De har en tendens att gå in och kolla läget utan att man märker det. Våran blev instängd under huset en gång. Vi hörde honom jama nånstans och tillslut hitta vi honom.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Good thing you found your kitty.
    Can't wait to see your new Tildas.
    Susan

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att han kom hem igen. Själv försvann våran ena katt 17 november och hon är inte hemma, så jag förstår absolut all oro ni varit genom. Nu ligger Avoriaz till salu på min blogg. Hoppas inte jag skriver till fel person nu bara..
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...