söndag 4 mars 2012

Go´kväll!

Igår tillbringade jag & Ebba (dottern) hela dagen i Örebro golfhall, där vi alltså hade hyrt loppisbord.
Ååhh JIIIIZZZZEZZ va FOLK!!
Första bilden tog jag när vi kom dit vid halv åtta på morgonen.
Bilden nedan är lånad från deras hemsida, men ungefär så här TJOCKT med folk var det vid tio,
när portarna slog upp!!! Vi sålde massor! Det är så himla skönt att få rensat i gömmorna. Tänk vad mycket som bara blir liggandes.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Säljer några änglahjärtan som jag har liggandes.
45:-/st inkl. frakt
(Ord. pris 100:-)
Hör av dig på mailen om du vill köpa


Vi hörs om ett tag igen, må så gott♥

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att få lite rensat! Loppis var år och dar sen jag stod på. Gjorde det nångång när jag var liten med mamma. Kanske dax igen. : )

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. happy to visit here
    lovely blog

    http://laracroft3.skynetblogs.be
    http://lunatic.skynetblogs.be

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...