måndag 14 maj 2012

Ljuvliga vår!?!?!
.......eller är det höst???

Alltså VAD ÄR DET FRÅGAN OM???

Så här ser det ut just nu här hemma.
HÖSTLIKT???
Hasar runt i tofflor o tjock kofta och har tänt massor med ljus.

Vill ju ha vår nu!!
Sitter här i soffan o kurar o drömmer mig bort i internetlandet....
.....hittar lite sköna vår/sommar outfits.
                
(Top, shorts & väska Lindex Skärp Ellos. Conversen finns redan på min skohylla!)
*  *  *  *  *  *
Och titta här då!!!!
Nu har 'hon' fått ett syryck igen =))))
(Kommer nog upp lite försäljningsalster här på bloggen inom kort.)
Vi ses väl snart?
TACK för att ni tittar in♥

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!! Håller med dej..känns som höst...
    Regn..blåst..och såå kallt..men mysigt att vara inne...och tända ljus!!
    Ha en fortsatt mysig kväll!! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ja, inte vet jag? Nästan höstvindar som rycker och drar i en.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nu när jag kom hit är det sommar! Fantastiskt!
    Undrar om du kanske har verkstad där!
    Ibland önskar jag att jag hade en massa "kroppar"
    liggandes, färdiga att göra klara! ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...