torsdag 16 juli 2009

Hej vänner!!!

Nu ni....... här ser ni mitt nya vrålåk!!!!!

En spriller ny Husqvarna Emerald 183

Den går som en dröm & jag är stolt som en tupp!!!!! Massor med roliga knappar att trycka på, 83 olika sömmar, alfabet, stora + små bokstäver mm, mm.

Jag syr o syr o syr o syr........

nejdå, jag har ledigt oxå & ägnar mig åt min underbara familj + annat trevligt, det är ju faktiskt semester!

Dessa vita fåglar hittar du här, på min traderasida.

Den superfina rostiga buren har jag "lånat" av Almas rum.




Några av renoveringsprojekten jag har på G........
Resultat kommer så småningom.... =)



TACK....
söta Tess för den här gulliga Awarden.

5 kommentarer:

  1. Grattis till det nya "vrålåket"! Ha en fortsatt skön semester!

    SvaraRadera
  2. Åh va roligt med en så fin symaskin!!!...Grattis! Förstår det blir mycket sytt nu... ha ha.

    Roliga pippisar du sytt... själv nöjer jag mig med de 18 fåglar vi har här hemma... =)

    Kram Patricia

    SvaraRadera
  3. det kallar jag vrålåk ,oj så mycket fint den kommer att göra ,va kul
    kramis

    SvaraRadera
  4. Det var avancerad.... Så kul för dig som syr som så mycket och så bra!=)))
    kram mammatillungar

    SvaraRadera
  5. Det finns inget roligare än att ha en maskin med massor av olika sömmar och sånt som man bara MÅSTE ha, jag köpte min drömmaskin för två år sen.
    Dina änglar är bara helt underbara, vilket jobb du lägger ner på dom, men det är detaljerna som gör det...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...