tisdag 21 juli 2009

Vikers kulturvecka 19 - 26 juli.
Just nu pågår Vikers kulturvecka (info) med försäljning av många olika sorters hantverk, däribland mina!
Här ser ni några av de nysydda änglarna.
(Ber om ursäkt för de katastofalt dåliga bilderna, vår kamera är trasig så jag har tagit kort med mobilen.)
Knubbis med glashjärta.
Rutig tröttis.

Prinsessa i vitaste vitt med kjol av chiffong.


Så här såg det ut på bordet när Ebba & jag hade "dukat upp"!!!
Änglar, kaniner, harar, hjärtan, jordgubbar mm.


Hos Nillas bod har jag bara hjärtan denna vecka.
Fyller på med änglar så snart som möjligt!!!

6 kommentarer:

  1. Hej Malin!

    Oj, vilket godisbord med Tildisar. Misstänker att symaskinen är bra.
    Ha en fin vecka i Viker och njut av dina talanger
    som skänker må bra tankar!

    Kram Mia S några kvarter neråt

    SvaraRadera
  2. Men vilket gäng!!!!!!!!!!!! Så fantasktiskt kul!!!!
    kram mammatillungar

    SvaraRadera
  3. Vilka fina sydda änglar mm. Har lagt dig på min blogg.lillmia.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  4. ok Tack!Min Mamma var till ditt job idag o skulle hälsa från mig... kom på att du hade ju sem :) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Har precis hittat till din blogg för första gången, måste bara säga att du gör UNDERBARA figurer!! Återkommer med all säkerhet på besök.

    Trevlig sommar.
    /Erica

    SvaraRadera
  6. Här hamnade jag helt plötsligt, och ville stanna :o) Så mycket fint och med glimten i ögat!

    Har du sytt någon hund någon gång? Tänkte det kunde vara något som present till mina hundkompisar (vi är 4st som åker t Sälen och vandrar med våra hundar varje år), eller kanske fyra tjejer i vandrarkläder...*fniss* nu får jag sluta!
    Lycka till med ditt skapande!
    Må väl,Irene

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...