torsdag 26 april 2012


I dag är det en sån där dag...
när man bara är.....
Men man får väl bita ihop o hoppas att VÄDRET BLIR BÄTTRE och att värmen KOMMER SNART!!!!!!
Grrrr....
Nej, nu ska jag inte gnälla mer.... sorry =/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu till något trevligare.
Och just nu får du 20% rabatt. Så in o kika vet jag, för erbjudandet gäller bara t o m i morgon 27/4.

Där hittar ni även det här:
Trevligt va?!

Det blir tyvärr allt för den här gången.....
Återkommer snart, förhoppningsvis med lite mer blogglust.
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Åh, det har jag inte sett så jag tackar för tipset.. Skall in och kika där =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas oxå på värme till helgen för jag är äntligen ledig! Önskar dig en skön och pigg helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...