torsdag 3 maj 2012

Hej vänner!

Tänkte bjuda på några bilder på min 'nya' skänk.
Den blev så där perfekt bra som man liksom tänker sig när man 'får för sig något'!!!
(FYND!!! Sprang på dessa ljuslyktor på Indiskas REA - vad sägs om halva reapriset!!
Köpte alltså 10 st för ynka 75 kr. GILLAS =))))))
Tycker att det är så härligt att träskorna har kommit tillbaka.
Kommer faktiskt ihåg mina allra första,
ett par vita som jag fick när jag var sex år o gick på 'lekis'!!!
Calous skor är verkligen supersköna & dom har ju massor av snyggingar att erbjuda
Som jag faktiskt redan bokat hos Maries skor, här i Nora.
(Hon får leveransen vilken dag som helst!)
*  *  *  *
Nu blir det kvällskaffe & nya Lantliv som låg i brevlådan.

6 kommentarer:

  1. Skänken blev jättesnygg..

    Ja de tofflorna är så fina, fast jag är lite för snål..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Godmorgon !!!

    Skänken blev toppenfin och visst känner man sig rik när man gör fynd...=)

    Ha en skön helg..<3

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Vilken fin skänk! Jag har just fyndat ett nytt vitrinskåp i Kumla på Alma-design. Om du inte har varit där så rekommenderar jag en tur (så kan du även hälsa på min kusin som driver Klorofyll på Kumla torg)

    Ha en underbar helg!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Träskor har jag inte haft sen jag var liten. : )

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Hej Malin!
    Sitter här och beundrar din skänk...en sån skulle man ha. Och så kommer jag på att precis en sån har vi ju! Fast träfärgad....hmmmm....!
    Den där fågeln du gjort föll jag liksom pladask för....sååå fiiin! Skulle nog vilja ha en sån.......har du några till salu? Pris....storlek i så fall? Den ska hänga i min pergola då. :o) (om det går att ordna häng på den) Men du vet...inget tvång, sånt ska man passa sig för.
    TACK gulliga du för din peppande och uppmuntrande kommentar om sagan!!! :o)
    Kram på dig!
    Kicki

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder på din skänk!! Ha en fortsatt bra helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...